About Me

My photo
ayin haridzulzain . 16 only . a student at smk dato bentara luar. i love vintage and style . this is real and this is me. so hater please back off peace :)

Monday 10 October 2011

I CAN'T PRETEND . BABY , I LOVE YOU...

heyyyyy ! sudah lama tak update blog , bukan busy tapi sakit , err ! online pon tak nampak apa pening jek . berpusing kepala bagai 360 darjah . haish ! pastu muntahh2  . bab muntah tu yg risau tu. i pregnant ke ? hahaha! pregnant jadah muuuu . im teenager okeyy . social2 i pon i know the limits laa . sekarang nak citer pasal sape S . rasa belum sesuai nak bgtau nama sebenar dia . act , i buat relationship dengan ahmad tariff mahmod tu saja2 je . bukan serious pon . haha! i dont know why but for sure i cant pretend tht i love you . haish ! tak pernah kot i kena and rasa macam ni . dah macam kena nasi kangkang pulakk . too addicted ! tak tahu apa factor sampai jadi macam ni . i beranikan diri kot send msg :

i : ae you 
you : yupp 
i : i love you 
then , after 10 minutes you tak reply , i send 
i : nunyte , take care . forget about the words :) 
cepat gila you reply 
you : love you too 
i : jaga i bolehh ?
you tak reply . idk y mybe you dah start game futsal kot .i just taknak think negative so just sedapkan hati :)
that y i try cakap . i tk thu kita bolehh pergi sampai mana tapi i try do the best . insyallah  
I can't pretendI'm sorry we're apartI can't pretendI just can't fool my heart
Though I may smileMy friendsAll seem to realizeThey smilesThat look in my eye
I can't pretendI simply can't be gayerFor in the endMy tears give me away
Without you, dearI live a lieI can't defendI love youAnd I can't pretend
I can't pretendI simply can't be gayerFor in the endMy tears give me away
Without you, dearI live a lieI can't defendI love youAnd I can't pretend
P/S : I LOVE YOU !

No comments:

Post a Comment